دوستان کسی میتونه این نسخه رو برام بخونه

تصویر
۶ پاسخ

سربرولیزین فکر میکنم

امپول نوشته باید بزنه

اسم امپولش سربرولیزین فک میکنم داخل گوگل این اومد
فیلترم بالا نیومد

سلام عزیزم ببخشید بچه تون از چند ماهگی شروع به با و ما گفتن کرد

چت جی بی تی بزن

یه آمپول نوشته برات هرهفته باید بزنی

سوال های مرتبط

مامان ایدین وایهان مامان ایدین وایهان ۱۲ ماهگی
مامان مهرناز مامان مهرناز ۱۵ ماهگی
مامان امیرعلی🫶👑 مامان امیرعلی🫶👑 ۸ ماهگی
مامان وروجک مامان وروجک ۱۷ ماهگی
مامان امیرعلی🫶👑 مامان امیرعلی🫶👑 ۸ ماهگی