من 6 هفته 1 روز رفتم تشکیل شده بود
ب نظر منم ۸ هفته بهتره اما دکترم گفت ۷ هفته برم پیشش این همه سریع سریع واجبه؟؟
۶هفته ۴ روز رفتم گف تشکیل شده گلم
من ۶هفته و۱رفتم
شش هفته و شش روز من رفتم تشکیل شده بود
من ۵هفته ۵روز رفتم گفت دوهفته دیگ بیا ان شاالله یکم میرم
هفت هفته و سه روز بود رفتم توی سنو شش هفته و یک روزم بود و قلب تشکیل شده بود
هفت هفته و سه روز رفتم
۸ هفته برو صدا قلبشم برات بزاره
من ۶هفته رفتم واژینال صدا قلبم گزاشت برام
فکرکنم زوده هفته دیگه برو
من ۵ هفته بودم سونو دادم واژینال فقط ساک بارداری و کیسه زرده داشت
من هشت هفته رفتم قلبش تشکیل شده بود، سعی کن زودتر نری استرس بهت وارد میشه
من میخوام هفته آینده برم🫠
بزار هشت هفتت کامل بشه بعد برو
رفتم شش عفته و جهارروز بود قلبم داشت
من رفتم
۶هفته و یك روز رفتم خبري نبود گفتن دو هفته دیگه
بنظرم بزار ۸ هفته کامل تموم شه بعد برو الان بری فقط استرس بهت میدن
من ۷هفته ۲ روز رفتم
ولی بنظر من ۸ هفته بهتره
من امروز وارد ۷ شدم بهم گفت وارد هشت شدی بیا
من ۶هفته و۵روز رفتم تشکیل شده بود
من شیش هفته رفتم فقط کیسه آب بود نه جنین بود نه جسم زرد و دکتر سونوی کنترل نوشت واسه دوهفته دیگه و این دوهفته واسه من بیشتر این هفت ماه طول کشید و خیلی استرس کشیدم ب نظرم هشت هفته برو نتا صدای قلبشم بشنوی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.