کیا هم هفته منن تشکیل قلب رفتن؟؟

۲۳ پاسخ

من 6 هفته 1 روز رفتم تشکیل شده بود

ب نظر منم ۸ هفته بهتره اما دکترم گفت ۷ هفته برم پیشش این همه سریع سریع واجبه؟؟

۶هفته ۴ روز رفتم گف تشکیل شده گلم

من ۶هفته و۱رفتم

شش هفته و شش روز من رفتم تشکیل شده بود

من ۵هفته ۵روز رفتم گفت دوهفته دیگ بیا ان شاالله یکم میرم

هفت هفته و سه روز بود رفتم توی سنو شش هفته و یک روزم بود و قلب تشکیل شده بود

هفت هفته و سه روز رفتم

۸ هفته برو صدا قلبشم برات بزاره

من ۶هفته رفتم واژینال صدا قلبم گزاشت برام

فکرکنم زوده هفته دیگه برو

من ۵ هفته بودم سونو دادم واژینال فقط ساک بارداری و کیسه زرده داشت

من هشت هفته رفتم قلبش تشکیل شده بود، سعی کن زودتر نری استرس بهت وارد میشه

من میخوام هفته آینده برم🫠

بزار هشت هفتت کامل بشه بعد برو

رفتم شش عفته و جهارروز بود قلبم داشت

من رفتم

۶هفته و یك روز رفتم خبري نبود گفتن دو هفته دیگه

بنظرم بزار ۸ هفته کامل تموم شه بعد برو الان بری فقط استرس بهت میدن

من ۷هفته ۲ روز رفتم
ولی بنظر من ۸ هفته بهتره

من امروز وارد ۷ شدم بهم گفت وارد هشت شدی بیا

من ۶هفته و۵روز رفتم تشکیل شده بود

من شیش هفته رفتم فقط کیسه آب بود نه جنین بود نه جسم زرد و دکتر سونوی کنترل نوشت واسه دوهفته دیگه و این دوهفته واسه من بیشتر این هفت ماه طول کشید و خیلی استرس کشیدم ب نظرم هشت هفته برو نتا صدای قلبشم بشنوی

سوال های مرتبط

مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دخترم و فندوقم مامان دخترم و فندوقم هفته چهاردهم بارداری
مامان 🐣   ❤️ مامان 🐣 ❤️ هفته هفدهم بارداری
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه🐣💙 مامان جوجه🐣💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته نهم بارداری