خانوماییکه سزارین بودید تو چن هفتگی زایمان کردید
همون تاریخ ان تی زایمان کردید؟؟

۴ پاسخ

دکترم ۳۸هفته و ۲ وقت داده بود ک ۳۶هفتع دردم شروع شد 😬

خواهرم ۳۸ زایمان کرد
کلا اگر میخوای تو دستگاه نره تاریخ زایمان رو ۳۸ هفته به بعد میزنن

۳۸ هفته
دو هفته زود تر از تاریخ nt

38هفته

سوال های مرتبط