۱۳ پاسخ

منم همین طور

من پارسال زیاد نذر کرده بودم اما قبول نشد اشکال نداره امسالم نذر میکنم تا سال بعد اگه شد میدم

انشالله به حق امام حسین مامان میشی🙏
منم نذر شیشه شیر کردم انشالله باردار بشم چند تا شیشه شیر بگیرم به اون مامانیی که باردار نمیشن بدم

منک نذر کردم اگر تا اخرمحرم باردارشدم در حدتوانم موادغذایی بدم ب ی خانواده نیازمند🥲

ان شاءالله هممون دامنمون سبزمیشه❤️

منم دو سال نذر اب داشتم روز عاشورا پخش کردم نیت کردم امسال اگه باردار نشم پخش نکنم
از گهواره علی اصغر یه ده تومنی امانت برداشتم گفتم تا سال بعد اگه باردار بشم با نذر ده تومنو بیارم بزارم سر جاش و هزاران نذر دیگه واقعا خسته شدم نمیدونم چه حکمتی هست واقعا این ماه هم نشه دیگه دلم میشکنه

بحق امام حسین بحق حضرت علی اصغر حاجت روا میشی 🥺برا منم دعا کنین این ماه مثبت بشم

من پارسال نیست کردم کلی شیر خریدم پخش کردم با کیک
اما هنوز خبری نیست. خیلی دلم شکسته 😭😭😭

انشالله بحق بزرگی خدا هرکی دلش بچه میخواد خدا دامنشو سبز کنه

ببین یکی حاجتشو گرفته بود نیت ۴۰ روزه خوندن آیت الکرسی گرفته بود
میگفت چله این الکرسی خوب منم شانسی دیدم گفتم عزیزم پشت بندت منم چله میگیرم به نیت باردار و بچه دار شدنم
میخوای تو هم انجام بده

به امید خدا مادر میشی.

انشاالله تا شیرخوارگاه مثبت بشیم😭😭شیشه نذر دارم

تصویر

الهی بگردم
انشالله امام حسین حاجتت رو بده❤️

سوال های مرتبط

چشم ب راه🤱 چشم ب راه🤱 قصد بارداری