مانانا شما زیر سر نی نی بالش میذارین یا نه؟؟

۵ پاسخ

من از اول گذاشتم چون ریفلاکس داشت

اره از یه ماه ب بعد گذاشتم چون رفلاکس داره

از اول گذاشتم

نه چون فرم میگیره سرش

میزاشتی از اول

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 ۹ ماهگی