سلامتی باشه قشنگم ایشالا هیچی نیست عددش خوبه که بازم استرس نگیر...
واسه من انتی 33بود دکترم گفت خیلی هم خوبه،تو آنومالی هم رفتم شده بود35
۳۵ خوبه زیر ۲۵ سرکلاژ
منم انتی ۳۸ فقط گفت نزدیکی نداشته باش
سلام چندهفته ایی سونوانتی دادی چرابایدسونو انتی بدیم؟
اره ولی هیچوقت دکتر نگفت سرکلاژ چون بالای ۳۰ خوبه و احتباجی نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.