۹ پاسخ

منم باید ۵ ماه بعد بزنم استرس دارم

منم امروز زدم
اولش خوب بود رفتیم پارک بازی کردیم مسکن دادم درجا الاااااااان ولی انقد گریه کرده بچم رنگ لبو شده
پاش داره سرخ و سفت میشه

منم دیروز واکسن ۱۸ ماهگی رو دخترم زد.عالی بود.اصلا فکرشو نمیکردم به این راحتی باشه. اصلا استرس نده به خودت

وای خداروشکر دیگه راحت شد از شر واکسن🫢

خیلی سبک بود خدارو شکر برا من راحت بود تب هم نگرد پسرم

پسر منم امر‌وز زد ولی یکم ناله می کنه
وزنشم ۱۳۴۰۰ قدشم ۹۰ بود

ماشاالله چه قد بلنده.
من فردا باید ببرم برای واکسن ۱۸ ماهگی

واس پسرمن فوق العاده سبک بود فقط موقع تزریق گریه کرد تمام..دوسه ساعت بعدش بروفن دادم یکبار بعدش دیگه دیدم اوکی ندادم

خیلی سبکه اونجوری ک مامانای دیگ ازش دیو ساختن نبود
من همیشه خیلی میترسیدم
ولی خداروشکر سبک بود براش

سوال های مرتبط