۸ پاسخ

به طرز عجیبی ریزش موهام قطع شده...هیچی هم نمی‌خورم

فقط آمپول بیوتین بپانتین دکتر ب من داد معجزه کرد

زینک پلاس

برا من زیاد می ریزه من قرص لاکتاول و ویتامین د 3 با ففول میخورم بازم میریزه

قرص اهن ،زینک

عزیزم من گروه ایده غذای کوچولوهامون و چالش نی نی هامون دارم اگه مایل بودی ایدی ایتا یا روبیکا بزار عضوت کنم

اشکال نداره بخاطری که نینی تورو میشناسه که مامانشی من چند وقت پیش جوری بودم کلا موهام می‌ریخت ولی الان خ ب شدم

من هنوز مکمل‌های بارداری رو میخورم الحمدلله مشکل ریزش مو ندارم دکتر گفت تا ۳ماهگی حداقل بخورید

وای منم همینطورم.

سوال های مرتبط