من تو ده هفته و۴ روز رفتم ضربان قلبش ۱۶۸ بود آیا پسره

۸ پاسخ

نه ربطی نداره تا انومای هیچی قطعی نیست تو اینستا یه دکتره نوزاد بغلش بود تا اخرین سونو میگفت پسر بوده دنیا اومده دختر شده😁

نه عزیزم برا من 192بود ولی دختره

من ۱۶۸ بود تو سونو قلب
تو انتی ۱۶۲
انومالی ۱۵۴
دختره

چه ربطی داره اخه

واس من168دختره ربطی نداره

ایشالا هرچی دلت میخواد باشه ولی ربطی نداره

خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری و رشد مغز جنین رو تو کانال بله قرار دادم🌱
اگر توام به دنبال آگاهی هستی و فرصت مطالعه کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه، بیا و با پیام پین شده شروع کن✨️
با هم مسیر رشد رو می‌سازیم🌱✌️

آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor

احتمالش هست عزیزم والا من اول ۱۸۰بود بعد۱۷۷
الان ۱۶۶شده
بچم پسره

ربطی نداره

سوال های مرتبط

مامان هلن مامان هلن روزهای ابتدایی تولد