سرهمی بخری بهتره سایز صفر نگیر من لباس سایز ۱ تا ۳ ماه گرفتم چندتیکه بچه رشد میکنه زیاد نگیر.پتو دورپیچ.قنداق فرنگی.کریر اگه بچتو میزاری تکون میدی بگیری وگرنه برای ماشین خوبه اما برای بیرون سنگین نمیتونین بردارین با بچه.تاپ .اگه بچت درشته سایز ۱ بخر اگه ۳ کیلو سایز ۰ بسته کوچیک بخر با سایز ۱ .شیشه .اگه شیر خشک میخوای بدی فلاکس. پماد اردن داروخانه داره سوختگی.
به بودجه ات خیلی مربوطه و سبک زندگیت اگر بزرگا رو اول بگیری بهتره چون گرونتر میشن فقط تخت کمد اگر اتاق اضافه داری سرویس کالسکه مهم ترن بعد برو تو لباسا ۴ دست خونگی ۳ تیکه یا ۵ تیکه بگیر وان تک خوب بگیر حوله تک بگیر دیگه میره تو جزئیات بازم به بودجه ات بستگی داره خیلی ها رو دیدم چیزایی که تا یکسال اول بچه لازم داره فقط میخرن میگن بچه ک نمیفهمه اتاقش چی داره بزرگ شه بعد میخرن
سلام عزیزم من فقط یک دست ست 20تایی سایز صفر خریدم و
یک دست ۵تیکه سایز یک
دو دست سایز یک
و یک دست سایز ۲ و۳
چون هوا سردی به دنیا میاد یه بلوز بافت
و شلوار مخمل گرفتم براش سایز ۱
و ساک نوزاد
شیشه شیر ارگانیک که با موم عسل درست شده و پلاستیکی نیس
یه بسته کهنه
پماد مخصوص سوختگی
اعلایمت چیه گلم تهوع ام داری ایا شده اعلایمت بره باز بیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.