سلام مامانا در روز چه میوه هایی و چند تا میخورین ؟؟

۱۳ پاسخ

وای من ایقد ملون میخورم ک‌نگم برات
توت فرنگی و گیلاسم میخورم بستگی داره چی دلم بخواد و چی تو خونه باشه و چقدر باشه

گیلاس
هندونه
زردالو

۵ تا زرد آلو دوتا سیب خیار

هندونه گیلاس زردآلو

والا من بیشتر طالبی و هندونه وگیلاس و خیار میخورم. کلا مصرف طالبیم خیلی زیاد تره و شده یدونه بزرگ کامل تو روز خوردم.

بستگی به حالم دارم اگه قند نداری راحت هرچقدر میخوای بخور

اگه ب من باشه هردقیقه دلم میوه میخواد😅

والا من زیاد نمیخورم بعضی روزا هیچ میوه ای گاهی یه دونه زردالویی یه قاچ هندونه ای همین یا هلو یا پرتقال اونم گاهی دلم نمیاد زیاد

هندونه سیب هلو الو خیار سبز
روزی یدونه میوه با یه نصف هندونه 😂😐

سیب هندونه زردالو خیار زیادم میخورم متاسفانه دیابت دارم

خیلی نباید خورد در حد ۱ یا ۲ واحد میوه

من زیاد میخورم هر پنج دیقه
پرتغال سیب خیار توتفرنگی گیلاس موز ،از ماه اول بارداری تا دو سه هفته پیش هرروز چندتا کیوی هم میخوردم الان دیگ‌تمم شد پیدا نمیکنم🥲🤣 ولی هندونه خربزه هم‌زیاد میخورم

اکه قند داری 2 واحد میوه کم شیرین
اگه نداری ک هیچی آزاده همچی بخور

سوال های مرتبط

مامان رادوینم💙 مامان رادوینم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتین 🧸🤎 مامان آرتین 🧸🤎 ۶ ماهگی
مامان امیر هادی مامان امیر هادی هفته سی‌وسوم بارداری