آره باتوجه به اینکه شکم دومت هست و از قبل شکمداشتی و دوقلو هستند بله
هیچ به خودت استرس نگیر خودتم با کسی مقایسه نکن
برای من یکم از این کوچکتره یه قلو هست و ۲۲ هفته ام
مهمه سالم باشن نگران نباش
برای منم گفتن قل دختر رشدش کمتر ه تاسونوگرافی بعدی برم ببینم چی میگن
آره ماشاالله اندازه اش خوبه
تو ی شش ماه هستی؟؟؟
من دارم میرم تو بیست و هشت کوچیک تره
واییی خدااا
خدا کنه خدا به منم یه دوقلو بده
اره عزیزم خوبه
آره خوبه چون دوقلو هستن
عالیه عزیزمممم😍😍
خیلی بزرگه
دو قلوهه دیگه
اره دیه همینه منم بزرگ شده زیاد بیرون رفتن خیلی معذبم🥺
منم اینقدره😍
خوبه جنسیت چیه؟
دوقلویه؟؟ 😁😁
ماشااالله😊مال من الان انقدره
آره عزیزم .میخوره منم تو هفته شما همین بودم .ماه اخر خیلی موذب میشی
ماشاالله بزرگ نیست کمی؟ از قبل شکم داشتی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.