۱۵ پاسخ

منم ۱۸ اردبهشت پریود شدم دیگه نشدم
هشت روز تاخیرم

ببخشید ۲۱ اردیبهشت بودم

۲۲ بودم

من ۱۹.یا ۲۰

اخی مبارکاااا باشه. بسلامتی بغل بگیریش

من 19اردیبهشت

منم ۱۸ اردیبهشت شدم هنوز پریود نشدم امروز بی بی چک زدم منفی هنوز امید دارم ولی کلی علائم دارم نمیدونم دیگه خدا چی بخواد

من ۱۶ اردیبهشت آخرین پریودیم بود

من۲۱ اردیبهشت اللن شد ۲ روز تاخیر

منم ۱۸ اردیبهشت و فردا میشه ۲ روز تاخیر
اما زیاد امیدی ندارم بنظرم پریود میشم

من یادم نیس یا 15بود 17

من ۱۶

سلام عزیزم
من 🙋🏻‍♀️

من ۱۸ اردیبهشت
ولی پریود نشدم🥲
دوفامد هم خوردم
بیبی زدم منفی شد

عزیزک من ۱۷اردیبهشت بود
الانم باردارم

سوال های مرتبط