از پوشک مای بیبی راضی هستین یا مولفیکس؟

۱۷ پاسخ

مولفیکس خوب نیست
مای بیبی و هانیز استفاده کردم خوب بود

من مولفیکس سایز ۰ ۱ چسب هاش شله به بعد خوبه

مولفیکس کیفیت چسباش افتضاحه زودم نم میده مای بی بی عالیه

مای بیبی

مای بیبی می‌بندم برا دلوین راضیم

مای بیبی میبندم از اول و راضیم

مای بیبی

مای بیبی
هم چسبش محکمه
هم نازکه سریع پر نمیشه سنگین شع

مای بیبی خیلی بهتره نی نی ما به مولفیکس حساسیت داد چسباشم اصلا خوب نیست کیفیت مای بی بی خیلی بهتره

مای بی بی

مولفیکس راضیم

من هانیز و مای بیبی استفاده کردم فقد مای بیبی خوب بود

مای بیبی استفاده نکردم ولی مولفیکس خوبه برا پسرم

مای بیبی عالیه مولفیکس خیلی زود پر و شل میشهههه

من مولفیکس

مای بیبی

مای بیبی

سوال های مرتبط

مامان آراد و مهراد مامان آراد و مهراد ۳ ماهگی
مامان آیهان🌙🧸 مامان آیهان🌙🧸 ۲ ماهگی