من ۳۶ هفته ۳۵۰۰ بود ولی خب زیاد بود من دیابت داشتم
کمه عزیزم من ۱۷۰۰ بود تو هفته شما
واسه منم احساس میکنم کمه ۳۵هفته ۲۲۰۰هست
پودر ترومام شکلاتی میخوردم من خیلی خوشمزه بود بعد حلیم آبگوشت بستنی دلستر آش اینا وزن میده من امتحان کردم
توخیلی شوهر خوبی داری قدرشو بدون
من ۳۱هفته ۱۷۰۰بود
کمه وزنش
دختر من ۱/۶۰۰ بود تو ۳۰ هفته تمام
تو ۳۸ هفته هم سزارین شدم ۳/۵۰۰ بود وزنش
من پسرم ۳۳ هفته ۲۵۰۰ بود صد ک رشد ۵۰ درصد یا ۷۰ درصد
من یادمه ۳۱هفته رفتم۲۱۰۰بود پسرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.