۸ پاسخ

من خودم حلیم و بستی زیاد خورد
ولی دخترم ۳۳۵۰ ب دنیا اومد

اون بیشتر ورن مادر رو بیشتر میکنه تا جنین
حلیم و آبگوشت کباب
و از همه اینا عالی تر کره بادام زمینی کلی به جنین وزن میده

با بستني قاطي كن و با اب هم ميتوني قاطي كني

من خوردم سر پسرم تاثیری نداشت بستنی بخور هرروز با آجیل قاطی من

چرا ماست ایسلندی امتحان نمیکنی
خیلی تاثیر داره

با آب یا شیر ولرم قاطی کن بعد صبحانه یا شام بخور

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم تم ماهگرد بارداری دندونی آشپزباشی حمام پاییزه یلدایی عیدنوروزو...کسی خواست روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

من با آب قاطی میکردم روزی دوبار
تمام وزنی که از لیدی میل گرفته بودم اون مدت هم رفته بود برا بچم خودم اضافه نکرده بودم

سوال های مرتبط