وزن گیری پسر و دختر اصلا قابل مقایسه نیست معمولا دخترا با وزن کمتری دنیا میان ریزاندام و ظریف تر هستن
برای وزن گیری جنین خرما آجیل شیر کباب غذاهای گوشتی اینا عااااالیه
و مولتی ویتامینی ک گذاشتم تو تاپیکم ببین اون عالیه استفاده کن بعد ببین چقد وزن بچت خوب میشه
کره بادام زمینی و تخم مرغ هم خوبه برای وزن گرفتن مفید هم هستن قند خونم بالا نمیبرن
دختر منم خیلی ریزه بود همش استرس داشتم
ابگوشت
گوشت کبابی
اجیل
بستنی
فرنی
ژله
اینا وزن میده
فقط مراقب قند خونت باش
خب دختر ریزتر میشه
بعدم سونو دقیق نیست
ابگوشت
آجیل
بستنی این چیزها معمولا تپل میکنش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.