از من پرتقالی بود🤤
یا خدا از این آزمایش منم شنبه این آزمایشو دادم برا خودش یه غولی بود 🥺
این آزمایش گلوکز رو مگه همه باید بدن ؟؟
باز من دور اول خون رو دادم برای ازمایش دوساعتهیکی دیگ هم ۱۰ونیم
منم الان مشغولم دارم آزمایش میدم مزه شربت بد نیست فقط بعدش حالت تهوع شدید دارم خیلی هم گشنمه😭😭😭
چطور بود 😵💫!؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.