اومدم تست گلوکز

تصویر
۶ پاسخ

از من پرتقالی بود🤤

یا خدا از این آزمایش منم شنبه این آزمایشو دادم برا خودش یه غولی بود 🥺

این آزمایش گلوکز رو مگه همه باید بدن ؟؟

باز من دور اول خون رو دادم برای ازمایش دوساعته🫩یکی دیگ هم ۱۰ونیم

منم الان مشغولم دارم آزمایش میدم مزه شربت بد نیست فقط بعدش حالت تهوع شدید دارم خیلی هم گشنمه😭😭😭

چطور بود 😵‍💫!؟

سوال های مرتبط

مامان کارن پسر🥰 مامان کارن پسر🥰 ۱۰ ماهگی
مامان مسیحا و هانا مامان مسیحا و هانا ۶ ماهگی
مامان درینا مامان درینا ۵ ماهگی
مامان ارمان🩵💙 مامان ارمان🩵💙 ۵ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۴ ماهگی