بریم برای تست گلوکز

تصویر
۹ پاسخ

چرا همه امروز تست گلوکز دارن😂
منم دارم میرم انجامش بدم

من از کل بارداری از این قسمت میترسم آخه میلی به چیز شیرین ندارم

فک کنم من اولین نفری بودم که از طمعش خوشم اومد الان هم دوس دارم بخورم🤣
اما لعنتی قندم رفت رو ۱۸۶به مدت سه هفته تنبیه شدم🥱😂

نگاش میکنم حالم بد میشه بدترین قسمت بارداری

تو هفته های شما دیگه سونو ندارین؟

بسلاامتی. طعمش خوبه تحملش سخته که انشالله شما میتونی

من چند روز پیش رفتم 4 مرحله خونگیری داشتم
آخرش حس میکردم نفس بکشم بالا میارم 😂

خداشکر من از این مرحله گذشتم

منم همین الان خوردم این شربت رو بسلامتی باشه برات

سوال های مرتبط

مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دونه کوچولو مامان دونه کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان بهار  و تودلی مامان بهار و تودلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نینی و نونو مامان نینی و نونو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مسیحا و هانا مامان مسیحا و هانا ۶ ماهگی