کیا شیر خشک نان فقط میدن
وزن دهیش چطوره؟

۱۱ پاسخ

من نان اچ آ میدم
وزنشون نرماله

من میدم توی ۲۵ روز ، ۵۰۰ گرم اضافه کرد
البته دختر من دو هفته ای هست درگیر سرماخوردگی هست و کم اشتها

اره عشقم عالیه وزن تولدش 3 بود الان 6500 فقط زیاد استفراغ میکرد دکتر گفت نان ای آر بده اینم خیلی خوبه دیگه بالا نمیاره

من کمکی میدم خوبه

من از اول نان میدادم
ولی راضی نیستم چون از نظر من وزن دهی نمیکنن ولی دکترا میگن وزنشون خوبه
میخواستم آپتامیل بدم

من میدم واقعا خوب

من دخترم از اول آپتامیل میخورد تا چهارماهگی بعدش وزنش خیلی کم بود
مامانای گهواره هم گفتن نان بهتره وزن دهیش منم از چهارماهگی تا الان ک یکماهه دارم نان میدم خداروشکر ک خوبه حالا تا شش ماهگی ک ببرمش ببینم چقد اضاف کردع

من زنداداشم دوتا بچه داره هم شیر هستن به یکیشون شیرخشک یارانه ای میده به یکی شون نان ماشالله چشمام زیرپاشون هردو تپل تپل هستن بهشون افتاده

من میدم خوبه

منم آپتامیل میدم وزن خوبی نگرفته میخام نان بدم

من میدادم خیلی خوب بود

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۱۱ ماهگی
مامان آهو خانوم 🦌 مامان آهو خانوم 🦌 ۱۷ ماهگی
مامان گل پسر🥰 مامان گل پسر🥰 ۱۲ ماهگی
مامان 🎀Panah🎀 مامان 🎀Panah🎀 ۱۷ ماهگی
مامان آراد🦁
پناه🌻 مامان آراد🦁 پناه🌻 ۸ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری