من نان اچ آ میدم
وزنشون نرماله
من میدم توی ۲۵ روز ، ۵۰۰ گرم اضافه کرد
البته دختر من دو هفته ای هست درگیر سرماخوردگی هست و کم اشتها
اره عشقم عالیه وزن تولدش 3 بود الان 6500 فقط زیاد استفراغ میکرد دکتر گفت نان ای آر بده اینم خیلی خوبه دیگه بالا نمیاره
من کمکی میدم خوبه
من از اول نان میدادم
ولی راضی نیستم چون از نظر من وزن دهی نمیکنن ولی دکترا میگن وزنشون خوبه
میخواستم آپتامیل بدم
من میدم واقعا خوب
من دخترم از اول آپتامیل میخورد تا چهارماهگی بعدش وزنش خیلی کم بود
مامانای گهواره هم گفتن نان بهتره وزن دهیش منم از چهارماهگی تا الان ک یکماهه دارم نان میدم خداروشکر ک خوبه حالا تا شش ماهگی ک ببرمش ببینم چقد اضاف کردع
من زنداداشم دوتا بچه داره هم شیر هستن به یکیشون شیرخشک یارانه ای میده به یکی شون نان ماشالله چشمام زیرپاشون هردو تپل تپل هستن بهشون افتاده
من میدم خوبه
منم آپتامیل میدم وزن خوبی نگرفته میخام نان بدم
من میدادم خیلی خوب بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.