خدایاااا ماه نهمم استفراغ دس از سرم برنمیداره😭😭😭😭

۴ پاسخ

عزیزم علایم مسمومیت بارداری رو چک کن و هوشیار باش

استفراغ ک خوب نیس دیروز ب من گفتن نشانه مسمومیت بارداریه

منم همینم کاری جز تحمل نمیتونیم بکنیم فقط امیدوارم بعد زایمان خوب بشیم اگه شانسه منه اون موقع ام بالا میارم 🤣

منم اینجوریم تحمل کن دیگ اخراشه

سوال های مرتبط

مامان پناه و دلماه مامان پناه و دلماه ۱۲ ماهگی
مامان پسرای گلم😍💕 مامان پسرای گلم😍💕 ۳ ماهگی