منو گفت بخاطر خونرسانی بهتر به بچه
بخاطر هماتوم که دارم نوشته
هماتومم خفیفه برام آسپرین جویدنی نوشت و گفت استراحت نسبی داشته باش
آره عزبزم منم تو بارداری مبخوردم خونم غلیظ بود برا خونریانی بهتر ب بچه نوشته بود
منم بخاطر غلظت خون
ب من نداده
خونرسانی بهتر بچه و چون قند دارم گفت باید بخوری
بله بخاطر فشار خونم
جفتم کوچیکه
من بخاطر فشار خون نامنظم
به من بعددازمایش آمینو اسپرین داد نمیدونم والا واسه چی داد
اره شبی دو تا
بخاطر مقاومت شریان رحمی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.