خانما سرویکس چی هست برای من ۳۷ بود یعنی چجوریه. چی هست حالا

۹ پاسخ

واقعا ادم هرچقد کمتر بدونه و پیگیر باشه راحت تره من که توخوابمم عدد سرویکس میاد

خوشبحالت که نمیدونی کاش ماهم نمیدونستیم انقدر استرسش رو نداشتیم

عالیه

عالیه سزویکست نگران نباش همین قذر بدونی کافبه🤣🤣🤣🤣

سلام خانوما کسی دوقلو داشته نمیدونی چند هفته سزارين آنجام میدن؟

عالیه عزیزم

عالیه

عالی بوده ، طول دهانه رحمه که اگه خبلی کوتاه بشه امکان زایمان زودرس یا حتی سقط داره

طول دهانه ى رحم هستش

سوال های مرتبط

مامان نیهاد من ❤️ مامان نیهاد من ❤️ ۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۹ ماهگی
مامان نی نی🥹🤰🏻 مامان نی نی🥹🤰🏻 ۴ ماهگی
مامان دلوین و رادوین مامان دلوین و رادوین ۱۳ ماهگی
مامان میکائیلم🥲🫀 مامان میکائیلم🥲🫀 ۴ ماهگی