سلام مامانا در موقع زایمان بی حس کردن از کمر چقد درد داره؟

۱۰ پاسخ

اصلا چیزی حس نمیکنی

از درد سوزن سرم کمتر
من دوبار تا حالا زدم یه بار زایمان یه بارم عمل داشتم

هیچی درد نداره

هیچ دردی نداره

نمیزارن که تو ببینی یه پرده جلو ت می‌زارن ولی وقتی به دنیا آوردنش سریع نشونت میدن منم به شوهرم میگم دوست دارم از کمر بی حس شم

منکه آستانه تحمل دردم بسیار پایینه برام خیلی درد نداشت یه سوزش ریز

پس خیلی سخته

حالا من میترسم بی‌حس نشم، تو اون حالت شکممو باز کنن😄😄

اگر دکتر بی هوشی کار بلد باشه اصلن حواست نمیشه

هیچی🤣

سوال های مرتبط