قربون خدا برم نمیدونم چه حکمتیه جدیدا هم زیاد شده منم ۴۰۳ تجربه کردم قلبش تشکیل نشدبه سختی سقطش کردم الان دوباره باردار شدم تا سونوی تشکیل قلب هزارتا فکروخیال دارم استرس میگیرم..ان شاءالله بعدی رو بسلامت بغلش میکنی عزیزم
بارداری پوچ بوده یا شیمیایی.شکر که سلامتی و میتونی اقدام کنی.من ۱۳ هقته کورتاژ شدم ۶ ماه اجازه نداد اقدام کنم
برای منم قلبش تشکیل نشد🥲
قلب تشکیل نشد؟
اشکال نداره. شکر سلامت هستی .
انشالله ماه بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.