۶ پاسخ

من خودم درست کردم

من خودم درس میکنم‌ یه چند ساعتی برنجمو میزارم تو آب‌جوش بمونه بعد خشکشون میکنم بعد با نبات زیره و آسیاب میکنم

خودم درست کردم

خودت درست کنی. خیلی بهتره میفهمی. همه چیزش. تمیزه چون ارد برنج رو. ک‌نمیتونی. بشوری. و ارد برنجای. بیرونی برنج خوب. ک نیس. برنج اشغال۶

من سرلاک میدم

من خودم درست کردم

سوال های مرتبط