اخی عزیزم مارو تو غمت شریک بدون خیلی غصه دار شدم بخدا🖤🖤
الهی بگردم خدا صبر بده بهت عزیزم 🖤
😔خدا بهت صبر بده انشاالله خواهر😔
الهی فدات شم، خدا بهت صبر بده عزیزم واقعا ناراحت شدم😞
عزیزم هیچی نمیشه فقط خودتو اذیت میکنی سعی کن گریه کنی ک خالی بشی منم بچمو ماه نهم ازدسن دادم سرزایمان الان به شدت اعصابم به هم ریختس چون ب موقعش خودموخالی نکردم اصلا گریع نکردم عذاداری نکردم کلامغرورم نخاسم جلوکسی گریه کنم یاضعیف نشون بدم خودمو حالاداره پدرم درمیاد
الهی بگردم نزن این حرفو خدا قهرش میاد
ان شاء الله خدا نگهدارش باشه
حتما افسردگی گرفتی عزیزم
ما قبل و بعد زایمان روزهای سختی میگذرونیم هم جسمی و هم روحی ولی الآن متعلق به فرشته کوچولومونم هستیم، باید قوی باشیم که مراقبشون باشیم، همین که بچه مون پیشمونه حس خوبیه
عزیزم این روزا خیلی سخت هستن ولی میگذرن، من دو روز بعد زایمانم کرونا گرفتم بچه مم زردی داشت از روز ششم حال مامانم بد شد و مجبور شدن برن شهرشون و عمل کنه برای زایمان من اومده بودن پیشم و من تنها موندم، خیلی بهم سخت گذشت ولی بالاخره گذشت، اگه خانواده ت کنارت هستن باهاشون حرف بزن اونطور که حالت بهتر میشه بهت کمک کنند بیشتر استراحت کن ، به روزای شیرین بعد فک کن که خیلی زود میرسه عزیزم
چی شده عزیزم کوچولوتو از دست دادی یا بستریه؟!
اونطوری نگو عزیزم بچت تازه بدنیااومده و برا بزرگ شدن بهت نیاز داره🥺😍
چرا عزیزم. ؟؟؟
الهی خدا ماشالله اش این حرف نزن نگاه کنش خداروشکر کن خیلیا آرزو ناخون بچه رو دارن ناشکری نکن توکلت به خدا باشه مواظبت کن از خدا داره صبرتو امتحان میکنه
چی شده گلم
انشاءالله هر چه سریعتر حالتون خوب بشه
چیشدع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.