مامانا این کمربندا خوبه ببندیم؟؟؟

تصویر
۴ پاسخ

من دقیقا همینو میبندم
دکتر گفت همینا خوبه

اره دیگه من یکی خریدم جنسش خوب نبودچسبش زودی وا داد...مجبور شدم یکی گرونتر وبهتر بخرم...هنوزم دارم می‌بندم😍

اره ببند

اره خوبه
بخیه ‌تو کشیدی ببند

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۷ ماهگی