۱۱ پاسخ

هیچ موقع این جور سولات مهم رو جواب نمیدن . حالا سوالات چرت و ۱۰۰ نفر نظر میدن

لطفااگرتجربه زایمان طبیعی بدداشتین نظرندین
زایمان طبیعی بایدقبلش تحرک داشته باشی ورزش کنی که بچت بیادتوی لگن
اگرورزش نکنی دردات زیادمیشن

رابطه جنسیتو زیاد کن بزار زود باز بشی

ماما همراه حتما بگیر

اینم بگم من قبل زایمان کلاس ورزش زایمان فیزیولوژیک رفتم و ماما همراه هم داشتم

عزیز من موقع طبیعی از ساعت ۳ صبح سر هر دوتا بچم دردم گرفت دخترم آمپول فشار زدن ساعت ۲:۳۵ دقیقه ظهر به دنیا اومد بعدش هیچ دردی دیگه خداروشکر نداشتم.
سر پسرم از ۳ صبح دردام شروع شد ساعت ۷ رفتم بیمارستان معاینه کرد گفت هنوز ۲ سانته برو راه برو . رفتم تو بیمارستان تا ساعت ۲ ظهر راه رفتم مجدد رفتم زایشگاه معاینه کرد ۵ سانت شده بود بستری کردن اما دکترم گفت آمپول فشار نزنن رویه طبیعی طی بشه دیگه من درد میکشیدم و ماما همراه ورزشای مخصوص رو بهم میداد انجام می‌دادم تا ساعت ۷:۳۰ عصر کیسه آبم پاره شد و یک ربع به هشت شب هم پسرم به دنیا اومد.
اما هر دو هم زایمان کردم دردام تموم شد

سلام فقط بجای اینکه داد بزنی باید زور بدی
کم نیاری ورزش کنی تحرک
بعد زایمان هم باید هر روز داخل شامپو بچه و پتادین بشینی

باید قرص های ویتامین روی موقع بندازی..
من الان ۲۶ روز از زایمانم گذشته تب و لرز شدیدی گرفتم موندم زمین

به غذای خودت برس
گوشت جگر حتما بخور تا راحت پاشی
زیاد راجب زایمانت پیش کسی نگو چشمت میزنن

آب هویج بخور شیرت زیادبشع

از منی که بشدت جبهه میگرفتم در مقابل سزارین و فکر میکردم طبیعی انتخاب خوبیه و‌ خودم طبیعی انتخاب کردم بهت میگم اصلااااا طبیعی زایمان نکن ۱۲ روزه زایمان کردم چون تو این مملکت همه چی قحطه من روز زایمان از ماما ها شنیدم که نخ نیست از یه نخ بی کیفیت برام استفاده کردن بعد ۲ روز نخ هام افتاد زخمم باز شد عفونت کرد الانم زخمم همچنان بازه و رفتم پیش دکترم گفت خیلی بد برات بخیه زدن تا معقدم پاره شده از بس درد دارم و دارو میخورم شیرم هم خیلی کمه هم بد مزه‌س که مجبورم شیر خشک بدم
طبیعی زایمان نکن ارزش نداره نه دردش نه مراقبت بعدش

من کلاس رفتم به نظرم هرکسی میخواد طبیعی بیاره باید کلاس بره
به شدت کمک کننده هست

فقط باید باهاشون همکاری کنید. کمتر داد و فریاد کنید و ورزش کنید

من تو تایپیک جدیدم گفتم

سوال های مرتبط