من میخوام ی کلاه مخصوص تابستون بگیرم ..حصیری ها یا هم ی مدل دیگ
من از اول نزاشتم کلاه سرش فقط زمستون کوچیک بود وقتی میرفتم بیرون سرش میکردم ولی الان هیچی سرش نمیکنم
ن هد توری هم میذارم گریه میکنه
اره گاهی وقتا
ازین افتابیا اره میزارم
نه نمیزارم
اگه تو افتاب میبری بزار
کلاه نقابدار منظکرتونه،وقتی میره بیرون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.