مامانا سرلاک فسفویت وزن دهیش چطوره؟

تصویر
۵ پاسخ

مگه میشه از ۵ماهگی سرلاک داد ب بچه

سرلاک نیست پودرفستوویت داخل شیرخشکش باید بریزی والا وزن دهی آنچنانی نداره

سرلاک نیست پودر بیسکویتته باید داخل شیرش بدی بخوره

شنا ک میدین به بچتون بافت اینم مث سرلاکای دیگ هست خمیری شکل؟؟

منم میخام بدونم

سوال های مرتبط

مامان پاستیل 🍭🌈 مامان پاستیل 🍭🌈 ۱۶ ماهگی
مامان طاهاوآوا🩷 مامان طاهاوآوا🩷 ۱۳ ماهگی
مامان حمزه مامان حمزه ۱۵ ماهگی