خانما ببلاک مزش چطوره و وزن دهیش چطوره

۲ پاسخ

ببلاک‌ساده من میدم خیلی خوش مزه خوش طعم هست خودمم دوسش دارم مزه این شیر خشک بباک نسبت به نان وگیگوز وبیومیل بهتره به نظرم هست دخترم با تمام اشتها میخوره هر وعده ۱۲۰ تا ۱۵۰ سی سی عزیزممم

خوبه من ببلاک میدم همیشه وزنش رو نمودار بوده

سوال های مرتبط

مامان مه یاس🌼💗 مامان مه یاس🌼💗 ۱۳ ماهگی
مامان یاس🩷 مامان یاس🩷 ۱۲ ماهگی
مامان پاستیل 🍭🌈 مامان پاستیل 🍭🌈 ۱۶ ماهگی
مامان السا و تو دلی😍 مامان السا و تو دلی😍 هفته بیست‌وششم بارداری