والا من ی وعده اونم اخرشب میدم بقیه ش شیرخودمه نمیدونم وزن دهیش چجوریه ولی پسرم وزنش خوبه
بچه دخترعمم میخوره خیلی تپله
وزن دهیش خوب نیس
مزش مث اپتامیل خوبه
برای بچه ی من ک خوب بوو
مزه خوبی نداره و وزن دهی آنچنانی هم نداره ولی برای بچه های کولیکی و رفلاکسی خوبه
بقبه شیر خشکا سنگینن
وزن دهی خوبی داره من راضیم
مزه خوبی داره ب همه بچه ها میسازهه اما وزن دهی قابل توجهی نداره
برای بچه من معمولیه وزن دهیش
نان میگن خیلی خوبه من چون چندتا شیرعوض کردم دیگه ترسیدم نان شروع کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.