مامانا پوشک مولفیکس سایز 1برای نوزاد بزرگه حتما باید صفر بگیرم

۳ پاسخ

دختر من سه کیلو بود صفر استفاده کردم .5 تا بسته صفر استفاده شد

نه صفر اصلا لازم نیست برای بچه های نارس هست که وزنشون تا ۲/۵ هست

نه بالای سه کیلو همون سایز ۱ خوبه

سوال های مرتبط