۸ پاسخ

یعنی فشارت پایینه یا بالاس؟ که اینارو بهتون دادن!!

من اسپرین شب میخورم متیل صبح میخورم فشارم یه بار رفته رو۱۴ونیم دیگه بالا نرفته از شما چند بود فشارتون؟

شب میخورم

من آسپرین شب میخورم

متیل صبح بخور اسپرین شب بعد از شام

بمن گفت آسپرین باید بعد از شام باشه با معده ی پر.‌

اسپرین رو بمن گفت شب بخورم

من مشکل خونرسانی دارم اسپرین میخورم شباهم میخورم

سوال های مرتبط