چرا دکترمن فولیک اسید زده ناشتا یعنی صبح بخورم

۳ پاسخ

عزیزم دکتر من گفت بهترین وقت خوردن فولیک اسید با شکم خالیه و ویتامین دی ۳ بعد از ناهار یا صبحانه

شاید چون ید هم داخلش داره میخواد جذب بشه قشنگ

من بعد صبحونه میخورم

سوال های مرتبط

مامان ویهان و نلا🍓🐣 مامان ویهان و نلا🍓🐣 هفته پانزدهم بارداری
مامان پانیذ👸و تودلی🤰🏼 مامان پانیذ👸و تودلی🤰🏼 هفته پانزدهم بارداری
مامان نفس،سپهر🩵الوند مامان نفس،سپهر🩵الوند هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ارسلان مامان ارسلان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آقا محمد👶 مامان آقا محمد👶 روزهای ابتدایی تولد