تند تند شیر بده لباس کم بپوشونش خنک نگهش دار خودت خاکشیر تند تند بخور
یدونه دونه انار بچکون تو دهنش سریع میاد پایین
عزیزم ببر بیمارستان بستری کن خیلی سریع تر میاد پایین تا توی خونه
۱۹ زیاده بهتره ببری بیمارستان بستری بشه
ترنجبین و شیرخشت بده قطره نئوناستر بگیر اب انار و خیارم بده چند قطره
تجربه خودم عزیزم که بچم زردیش ۱۵بود گفتن باید بستری بشه ولی ما ۲بار پشت گوشش رو حجامت کردیم،به اندازه یک عدس شیر خشت با یک قاشق آب حل کردیم بعد شیردهی سه قطره بهش میدادم،با عرق کاسنی بدن و صورتشو پاک کردیم،روزی دوبار سه قطره آب انار طبیعی بهش میدادیم و خودم میخوردم،ترنجبین روزی دوبار خودم میخوردم یک ته شیشه به نینی هم دادم،خودم اصلا چیز های گرم نمیخوردم غذاهامم با روغن زرد گاوی
ببر بیمارستان تو دستگاه زود بیاد پایین
به نظرم اصلا دستگاه نیار خونه ، ۱۲ساعت دخترم تو دستگاه بود زردیش فوری اومد پایین
اگه بتونی شیر خشک بدی ک دفعش بالا بره عالی میشه با سرنگ شیر خشک بدن یا شیر خودتو بدوش بریز تو قوطی ببر
من شنیدم حجامت پشت گوش اندزه ی نقطه خون بیاد زردی رو سریع میاره پایین.بازم هرجورخودت صلاح میدونی
دختر من ۲۰ بود بستری کردیم ، فرداش شد ۱۴
دستگاه بگیر یا برو بیمارستان خودشون دستگاه دارن اونجا بمون بزار خوب بشه ۱۹خیلی زیاد حتما باید چندروز مدام یکسره تو دستگاه باشه یکسره هم شیر بدی لباس رنگ زرد هم نپوشون
دستگاه بگیر
شیرخشک بده
اگر دکتر قطره داد بده
دستگاه بیار خونه هر نیم ساعت یک ساعت شیرش بده تا زردیش با ادرار خالی شه
پسرمنم زردیش ۱۶بود سه شبانه روز تودستگاه گذاشتیم اومد روهفت فردابازبایدببرم چک بشه
لیمو ترش بگیر یه قطر بچکون دهنش سریع میپره
دکتر چی گفت بهت
شیرتو چند روز بهش نده
نگران نباش دستگاه بیار خونه. خودتمخنک بخور شیرش بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.