تاکی بايد اروق بچرو بگیریم

۴ پاسخ

بخیه هات خوب شدن?

تا ۶ماه

تاوقتی خودش پاشخ بشینه یا بتونه خودشو دمر بندازه عاروق بزنه

تا۵ ماهگی

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان زینب خانوم مامان زینب خانوم ۱۴ ماهگی
مامان جوجه نازم 😍 مامان جوجه نازم 😍 ۱۴ ماهگی
مامان الین و ارکان مامان الین و ارکان ۱ ماهگی