قطره از داروخونه بگیرین با یه پوار بینی بعد دست بچه و سرشو بگیرین چون خودشو تکون میده خطرناکه بینیش زخم نشه اول قطره بریزین بعد پوار و فشار بدین داخل بینی باز کنین بعد بکشین بیرون
قطره بریزین با پوار بلافاصله تمیز کنین یکم گریه هم میکنه چاره ای نیست
قطره سدیم کلراید 0/۶۵
بگیر هر 6ساعت یکی دو قطره براش بریز
اسپری نباشه قطره باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.