۳ پاسخ

قطره از داروخونه بگیرین با یه پوار بینی بعد دست بچه و سرشو بگیرین چون خودشو تکون میده خطرناکه بینیش زخم نشه اول قطره بریزین بعد پوار و فشار بدین داخل بینی باز کنین بعد بکشین بیرون

قطره بریزین با پوار بلافاصله تمیز کنین یکم گریه هم میکنه چاره ای نیست

قطره سدیم کلراید 0/۶۵
بگیر هر 6ساعت یکی دو قطره براش بریز
اسپری نباشه قطره باشه

سوال های مرتبط