۶ پاسخ

سریع ببر دکتر

ازینکه ببری دکتر مریض شده

شاید حساسیت ب پروتئین گاوی داره.ببرش متخصص.اگه ابنجوره شیرخشک عادی نباید بخوره.پپتی باید بدی.خودتم اگه شیر میدی باید تغدیه رعایت بشه

شیر خشکیه یا شیر خودت؟

ویروسه

احتمالا ویروس گرفته اگه تعداد دفع و استفراغ زیاد

سوال های مرتبط