منم دقیقا همینم دایما تو جنگم فقط تو خواب شیر بهش میدم باکلی ادا اونم اگر دو قورت بخوره موندم چیکار کنم
متاسفانه بچه ما هم اینجوریه
کلی دکتر بردم، میگن مشکلی نیست
انگاری باید صبر کنیم تا خودشون درست بشن
واااییی منم درگیرشم از صبح تا ظهر بچم یه ذره شیر خورد بعدشم به زور میدم ، کلافه شدم ادرارش یه تیکه نارنجی توش بود . لثه هاشم فشار میده به هم
اره کلا بازیگوش میشن پسر من تا یه صدا میشنوه سینه رو ول میکنه کلا حواسش خیلی به اطراف بیشتر شده
بدبختیه ک همه امون داریم
منتتا دختر من از سه ماهگی شروع شد
پسر منم تو چهار ماهگی انقدر سر شیر نخوردن اذیت کرد آخر شیرم کم شد
طفلک بچم شیرخشکی شد
پسر منم ۴ماهه که شد اعتصاب شیرکرد یعنی ب زور میدادم خیلی برام سخت گذشت ولی چاره ای نیست باید صبرکنی تادورش بگذره خودش خوب میشه
عزیزم رفلاکس نداره ؟ اخه رفلاکس معمولا در بچه ها باعث میشه شیر نخورن
احتملا رفلاکس داره باید دارو بخوره ببرش دکتر
تو خواب بهش شیر بده تو تاریکی جا ساکت شیر بده با صدا سشوار ارومش کن بعد شیر بده اینا برای پسر من تاثیر داشت
منم از ۴ ماهگی درگیرم 🤦♂️ بخوابونش تو خواب بهش شیر بده
یا ببرش جای تاریک و ساکت که بخوره یا سرپا بهش شیر بده
۴ ماهگی همینه متاسفانه من هنوز ترکششاش مونده
والا فک کنم چالش ۴ ماهگیه. دختر منم ادا میده فقط🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.