۱۲ پاسخ

من یه سانت بودم شروع کردم حموم رفتن و اسکات زدن و پیاده روی و تو خونه هم چهاردست و پا راه میرفتم سه روز بعد زاییدم

اگه هاتیوه خبرکمان دیه
خودا نجاتت دا ان شاءالله به روحمی خوی روحمت پی بکا اتو و هیچ کس ده و روژه سخته ی دا نمیننوه

به ساغ و سلامتی دگل جوجکه کت بیوه ان شاءالله

زایمانت نکردوه؟

ربی خدا ب ساغی و سلامتی نجاتت دات

چت ل هات کچوله چویت بستری

من از ظهر درد زایمان دارم پونه بد نیس بخورم؟

من دوستم همین کارو کرد به پنج دقیقه بعد یک ساعت شده بود ۸ سانت و با درد کم به من گفت منم انجام دادم خیلی کم دل درد و کمر درد شدم رفتم بیمارستان بعد دو ساعت زایمان کردم خیلی مواظب باش دهانه رحمت زود و با درد کم باز میشه

سر سینه هاتو باروغن زیتون یا روغن بادام ماساژ بده ولی مواظب باش زود دهانه رحمت باز میشه

تخم شوید دم کن بخور قشنگ ۴سانت میشی میاد

دمنوش پونه(زیاده روی نکن) یه لیوان بسه
دوش اب گرم زیر دوش اسکات بزن
از نقاط فشاری تحریک انقباضات استفاده کن
چمباتمه بزن
سجده برو باسنتو به چپ و راست اروم تکون بده
حرکت گربه برو
رابطه
شیاف گل مغربی

اگ خونه ایی دمنوش پونه بخور

سوال های مرتبط

مامان طاهر
حسینی مامان طاهر حسینی ۱۰ ماهگی
مامان امیر عباس🧿♥️ مامان امیر عباس🧿♥️ روزهای ابتدایی تولد