۵ پاسخ

وای خوشبحالت عزیزم شیردادنی توروخدا منم دعا کن شیرم خیلی زیاد بشه من کم دارم سیرنمیکنه تاشب بچمو ناراحتم واسش

طبیعیه عزیزم
اون میخوره و هی نیازش بیشتر از قبل میشه و تو سینت دیگه نمی‌رسه پر بشه‌تا بیاد پر بشه اون میخوره
فقط بذار یه سینه رو کامل تا ته‌بخوره بعد اونو بده ،اینطوری بیشتر میشه شیرت

حالا خودتو چش نزن توروخدا 😂🩷مامانم میگه طبیعی

منم سینم شله
حس میکنم شیر نداشته باشم

اجی دوران بارداری کار خاصی کردی ک شیر داشتی؟
من حس میکنم شیر ندارم😕

سوال های مرتبط