۷ پاسخ

بچه منم ۳۰هفته ۱۷۰۰ بود ولی دکتر گفت خوبه😐قند پنهان چه صیغه ایه

چه دکتری داری خدایی قند پنهان چه صیغه ای منم 1600 بود 39 به دنیا اومد 3600 بود چه ربطی به قند داره اخه

وزن زیاد هم خوب نیست عزیزم
باید متعادل باشه و سالم
اگر بخاطر قند بالا وزن بچه بره بالا، اثرات خیلی بدی روش می‌ذاره، بچه به انسولین مقاومت پیدا می‌کنه و خیلی زود قندش میفته

وزن بچه ی منم دیروز 1800 بود گفت غذای شیرین نخور قند داری حتما. ولی من نمیخام حرفش گوش بدم. فوقش تو این هشت هفته دو کیلو دیگه اضافه کنه. نمیدونم این دکترا چه مرگشون هست. اما شما نگران نباش وزن بچت خوبه. تخم مرغ آب پز بخور، خرما، گردو و بادام، آبگوشت، فیله مرغ، حلیم

غصه که بدتر میکنه
۲۷۰۰ ورن بدی نیست
تا آخر هفته حلیم بخور و کوبیده گوسفندی
به ۳ کیلو هم برسه عالیه
اصلا جوش نزنی که اینجوری اصلا دیگه وزن‌ نمی گیره نی نی

بستنی کباب حلیم ابگوشت حبوبات مغزیجات بخور
نگران نباش عزیزم سونو هم گاهی اوقات خطا میزنه وزن‌بچه‌رو اگرم یکم کم باشه به دنیا اومد جبران میشه

بستنی زیاد بخور این هفته .

سوال های مرتبط