خانما گردو تو شیر دهی خوبه

۶ پاسخ

😐😐سکوتی میکنم درحدفریاد

برای شیر که عالیه

مامان جون 👀💛
اگه می‌خوای نی‌نی‌ت سالم‌تر و اصولی‌تر غذا بخوره، اینجا دقیقاً به دردت می‌خوره 😍🍲
فرقی نداره کوچولوت: ✨ بدغذاست یا تازه شروع کرده
✨ یا می‌خوای تنوعش بیشتر بشه
حتی اگه: 💛 یبوست داره
💛 رفلاکس داره
💛 یا آلرژی غذایی داره
اینجا کلی ایده غذای خوشمزه و مقوی داری 🥣🍓
🎁 هدیه ویژه:
مشاوره رایگان + برنامه غذایی یک‌روزه 😍
اگه خواستی 👇🏻
👉 @Atena_0422
یا کانال: 👉 @ninifoodartam
✨ بنویس «برنامه رایگان»
روبیکا

به نظرم اشکالی ندارد اگرچه طرفای ما گردو کیلویی ۸۰۰نمیتونیم زیاد بگیریم

نه عزیزم نخوری شیرت قط میشه 😐🤣🤣🤣

من میخام از این کشور برم خدایاااا😐😂

سوال های مرتبط

مامان نازلی مامان نازلی ۳ ماهگی
مامان آرتین🩵 مامان آرتین🩵 ۱۱ ماهگی