عالی میخوره کم نیست بزرگوار
چندکیلوشه؟
کم نمیخوره ک خوبه
احسان هیچی نمیخوره😑
ماشاا.. ، بچه من درقیاس با شما هیچی نمیخوره
ماشاالله دخترمو نصف اینارو دوروزه میخوره
دختر من اکثرا صبحانه یه تخم مرغ نیمرو
نهار سه چهار قاشق پلو خورش غروب بیسکوییت یا بستنی یا شکلات شبم یه بشقاب کوچک پلو یا ماکارونی یا مرع سوخاری
بستگی به مودش داره
بعضی وقتا اینجوری. بعضی وقتا هرچی باشه میخوره
ولی خوب میوه اینا زیاد نمیخوره
به دکتر میگم ، اشتباه تایپی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.