۷ پاسخ

عالی میخوره کم نیست بزرگوار
چندکیلوشه؟

کم نمیخوره ک خوبه
احسان هیچی نمیخوره😑

ماشاا.. ، بچه من درقیاس با شما هیچی نمیخوره

ماشاالله دخترمو نصف اینارو دوروزه میخوره

دختر من اکثرا صبحانه یه تخم مرغ نیمرو
نهار سه چهار قاشق پلو خورش غروب بیسکوییت یا بستنی یا شکلات شبم یه بشقاب کوچک پلو یا ماکارونی یا مرع سوخاری

بستگی به مودش داره
بعضی وقتا اینجوری. بعضی وقتا هرچی باشه میخوره
ولی خوب میوه اینا زیاد نمیخوره

به دکتر میگم ، اشتباه تایپی

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۴ سالگی
#پوشک#فرزندپروری#تب
خانم ها من به یه مشکل خوردم
ببینید حق با کیه
من هر روز تو خونه هم ناهار و هم شام درست میکنم ولی شوهرم اکثرا غذای بیرون میخوره
مثلا صبحانه که خونه نمیخوره میگه دهنم باز نمیشه میره ساعت دوازده اینها بیرون مثلا دو تا میکرو میخوره دیگه تو خونه ناهار نمیخوره
تا میرسه خونه میخوابه میگه بیدار شدم میخوره
من تنهایی ناهار میخورم اون ساعت پنج اینها ناهارمیخوره
شب ها هم که اگه خونه باشیم میگه من شام نمیخورم ولی بیرون باشیم میخوره
چند بازی دعوامون شد و بهش گفتم تو غذای منو دوست نداری در حالی که به خدا اشپزیم تو خانواده معروفه
همش هم میگه معده م درد میکنه و واقعا هم مشکل معده داره
خیلی پیش میاد که من ناهار درست کردم ولی همون بیرون غذا میخوره و اصلا خونه هم نمیاد تا شب
من خیلی ناراحت میشم
میگم خوب من اینهمه زحمت میکشم هرکی جای من بود دیگه هیچی درست نمیکرد
پنج شنبه زبون گرفتم از ساعت شش تا دوازده شب دستم به پخت و پزش بند بود ولی اقا وقتی اومد نصف ساندویچ هم نخورد
گفت معده م درد میکنه
منم خیلی زورم گرفت گفتم اصلا نمیخواد هیچی بخوری
حالا از اون روز باهاش قهرم
اون هم بدتر با من قهر کرده و حرف نمیزنه
دیروز هم بهش پیام دادم که از دستش ناراحتم ولی حتی جوابمو هم نداد
منم تا الان محلش نزاشتم
شما بودید چکار میکردید؟