وای من دلم میخواد فقط بیاد بغلم
خدا رو شکر این مدت تکون میخوره حسش می کنیم یکم خیالمون راحت تره
من ۱۹ هفته رفتم دیگه نرفتم هفته بعد میخوام برم 😍
ینی میشه زودتر منم ۳۰هفته اینا بشم 🥲
یعنی از ۲۰ هفته نرفتی سونو سرویکستون رو چک کنی
چند بود؟
من به خاطر بارداری پر خطر م هفته ای یه بار می رفتم سونو
تا این هفته که الحمدلله گفتن دو هفته یکبار برم
خییلی هم سونو جالب نیست.
بچه هامون اذیت میشن.
پسر من هربار رفتم سونو دستش رو چشمش بود بچه م ، گاهی حرکات دستگاه هم برای جابه جا کردن شون میره اذیت میشن ، اون آرامش شون بهم میخوره ☺️ ☺️ ☺️ ☺️
۳۰ هفته سونو رشد میتونی بری منم نرفته بودم امروز رفتم
بری سونو دلتو میبره🥰 دیگه بزرگ شده. من هفته پیش رفتم. دیگه مثل قبل نبود. قشنگ دهنشو باز و بسته میکرد عین نوزاد واقعی. من مردم واسش
من هر سه هفته میرم سونو رشد😁خیلی دلتنگشون نمیشم قربونشون بشم
من از ۲۰ هفته تا الان دو سه بار سونو دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.