من ک دکتر نفرستاد تو مطب خودش سونو کرد گفت ضریان قلبش خوبه تشکیل شده
برا تشکیل قلب ۸هفته باید بری تو سونو مشخص میشه ،خودم ۸هفته و یه روز رفتم
میتونی دیرتر بری
خیلی مهمه ، الان برای سن بارداریه شما اصلی ترین سونو هست و الان قلبش مهم ترین عضوشه بقیه عضواش هنوز شکل نگرفته عزیزم
البته الان زوده دو هفته دیگه ایشالا و به سلامتی ولی حتما برو
باید بری مطمئن شی تشکیل شده
ینفر نرفته بود نشسته بود تا ان تی بعد اوجا فهمیده بود بارداری مولار
هیچی مشکلی نیستش
ولی دیگ نمیدونی قلبش تشکیل شده یا نه
باید بری مطمئن بشی دیگه چرا میخوای نری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.