۵ پاسخ

همون بزار آشغالی🥺من دارم دیوانه میشم

بچه رو یا غذاشو😅
منم دخترم خیلی خیلی بد غذا شده الان سه روزه به غیر شیر خشک هیچی نخوردهه

سانستول زینک پلاس امتحان کردی؟

من پسرم هرروز ساعت ۸ دقیق وقت شامشه امشب واسش غذاشو کشیدم ساعت ۸ هرکار کردم نخورد منم بیخیال شدم تا ساعت ۱۰ دیدم رفته آشپزخونه به بشقاب غذاش اشاره می‌کنه فهمیدم گرسنه شده گذاشتم جلوش قشنگ خورد بعدم خوابید

بیخیال شی گشنه بشه خودش میخوره

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۷ ماهگی
مامان دختر ناز مامان دختر ناز ۲ سالگی