سرویکست که عالیه
استراحت کن
شیاف یا امپول داری بزن حتما
دکترم گفت کش قوس طبیعیه چون جاشون تنگه
دقیقا من الان همین حس دارم بچهامم فقط خودشون سفت میکنن
اگه با استراحت و پروژسترون بهتر نشد حتما چک شو عزیزم.
استراحت کن به دکترت حتما بگو
منم الان اینجورم_شیاف گذاشتم دراز کشیدم.نمیدونم چکار کنم😔😔😔😭هی میرم دستشویی در حد چندقطه ادراره.دوباره میبینم فشاره.سرکلاژممم نمیدونم ک دارن فشار میارن تو سرکلاژ😔
طبیعیه عزيزم به شرطی که ادامه دار نباشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.